Jumaat, 4 Mei 2012

tak faham bahasa ke??

anyeonghasayeo readers...
assalamualaikum... ^_^


now i'm not in agood mood, that's why la tajuk post saya pown macam apa-apa je kan..
orang kata "customer always right" but for me as a shop assistant, benda tu kadang-kadang je betul..
why?? sebab setiap benda mengambil masa untuk dibuat dan bukan hanya seorang customer sahaja yang perlu dilayan..
that's why we must consider about others job kan~
jangan ingat ape yang kite buat tu tak ada risiko untuk jadi reject dan boleh siap cepat tepat masa..
lagi satu...
yang hantar job last minute... kenapa last minute?? prihatin sikit la dengan customer yang lain yang nak hantar job jugak.. 
cuba kita munasabah diri sikit..


saya harap sesiapa yang membaca jangan tersinggung kerana semua orang mahukan benda yang sempurna dalam semua perkara, dan untuk mendapatkan benda itu kite kena bersabar dan berfikir bukan diri kita seorang je yang tergesa-gesa dan nak cepat kerja itu...


that's all for my speech today ^_^
hope you guy bertimbang rasa la ye dengan keadaan orang yang membuat kerja-kerja anda tu~
benda-benda nie banyak risiko yang boleh melibatkan kerugian wang.. 

customer tak tanggung apa-apa and tak rugi apa-apa pun.. so "THINK"


ok that's all
see in other post next time ^_^


sayonara minna-san,
assalamualaikum......



by:
meZEEpinkey @_@

I LOVE MYBLOG